Skip to main content

.

Ik ben overgestapt naar Ben en heb daarbij nummerbehoud aangevraagd. Ik heb het volgende bericht gekregen van Ben: "Bij de bestelling van je Ben abonnement heb je nummerbehoud aangevraagd. Deze aanvraag is afgewezen door je huidige aanbieder. De reden van de afwijzing is dat je huidige mobiele nummer niet in gebruik is bij de aanbieder die je hebt opgegeven". Dit vind ik vreemd, omdat ik mijn juiste nummer heb doorgegeven met het juiste simkaartnummer. Mijn huidig abonnement is bij jullie afgelopen. Waarom is de aanvraag toch afgewezen?



Groetjes,



Menno
Hoi Simyoklant 22,



Jammer om te lezen dat je weggaat en vervelend voor je dat het nummerbehoud niet goed gaat.



Ik heb even gekeken naar je aansluiting en zie dat er geen aanvraag van nummerbehoud bij ons is binnengekomen. Heb je zeker het juiste 06-nummer ingevoerd?



Je hebt trouwens geen einddatum meer, dus ik zie geen reden waarom wij het zouden afwijzen. Je kunt ook contact met Ben opnemen. Misschien dat er wat fout gaat bij het doorvoeren van het nummerbehoud.



Ik hoor graag van je!



Groetjes,

Caspar

Reageer