.

Vraag

Waarom wordt mijn nummer pas op 3 april overgezet?

  • 26 March 2023
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Best forum,

Mijn huidig abonnement eindigt per 31 maar en nummerbehoud is al toegestaan. Waarom begint mijn abonnement bij Simyo dan pas op 3 april een niet gewoon op 1 april?

Dank alvast voor jullie reacties.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en in categorie '’Bellen, Sms'en, netwerk en nummerbehoud'’ geplaatst. 


4 reacties

Hallo @DRB , dat zal zijn omdat je vorige provider dan pas je nummer vrij geeft. Van je vorige provider moet je daar ook bericht over hebben gehad.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @DRB,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is! Ik zie dat @JanD al het juiste antwoord met je heeft gedeeld, bedankt voor je hulp! 

Dit is inderdaad de datum die wij doorkrijgen van de vorige provider. Wellicht dat je nog contact met hen kan opnemen en te achterhalen of je misschien eerder kan overstappen naar ons. Succes 😊!

Groetjes,
Amy

Jan, Amy,

Dank voor jullie reactie.

Hoeveel vreemd, omdat mijn abonnement dus per 1 april eindigt, zal ik de vraag bij Youfone neerleggen.

Mvg, DRB

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @DRB,

Bedankt voor je reactie. Graag gedaan! Geen zorgen, we zullen ervoor zorgen dat je simkaart actief blijft totdat jouw nummer is overgezet 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer