Skip to main content
Ik ben net overgestapt van dekamobiel naar Simyo en heb gekozen voor nummerbehoud maar ik kan mijn nummer niet overzetten. Ik heb een mailtje gestuurd naar dekamobiel voor m'n simkaart nummer. Die heb ik ingevuld bij gegevens aanpassen maar ik krijg dan binnen 5 minuten een mailtje terug van Simyo dat mijn telefoon nummer niet overeenkomt men mijn simkaart nummer . Wat moet ik doen? Ik hoor graag snel van jullie
Hoi Cortje,



Wat leuk dat je bent overgestapt naar Simyo.



Jouw nummer gaan we natuurlijk zo snel mogelijk overzetten. Zou je mij in een privébericht het simkaartnummer willen sturen?



Dan zoek ik uit waar het fout gaat.



De optie om een privébericht te sturen verschijnt zodra je op mijn profielfoto klikt.



Groetjes,

Sean
Het zou handig zijn om de oplossing hier ook weer te geven; ik heb hetzelfde probleem en moet dus nu ook om hulp vragen..
Hoi Erood,



Welkom op het Simyo Forum.



Het is niet verstandig om een simkaartnummer op een openbaar forum te plaatsen. Om die reden heeft Sean om een privébericht gevraagd en de aanvraag zelf opnieuw ingediend. Heb jij precies hetzelfde probleem? Dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met het simkaartnummer van je oude provider. Dan kan ik kijken wat er precies misgaat in de aanvraag en deze opnieuw voor je indienen.



Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken. De optie verschijnt dan vanzelf.



Groetjes,

Angela

Reageer