Skip to main content

.

Mijn netwerk is niet te vinden. Waar normaal gesproken KPN NL of iets dergelijks staat, staat nu constant "Zoeken...". Ik heb een paar dagen geleden mijn bundel aangepast en alles werkte prima, tot vandaag. Een andere nieuwigheid is dat de pincode van mijn simkaart niet wordt gevraagd bij aan- en uitzetten. Ik zou graag geholpen worden, de uitbreiding van mijn bundel is nu nutteloos: ik kan namelijk niet bellen, smsen of internetten. Alvast bedankt!
Hoi Marg0t,



Welkom op 't forum.



Wat vervelend dat jouw telefoon niet het juiste netwerk kan vinden.



Ik heb je simkaart gereset en je instellingen opnieuw aangemeld op 't netwerk. Doe even je toestel uit en aan om de reset te laten werken! Heeft het niet geholpen? Zoek dan eens handmatig naar het KPN netwerk. Dit doe je in je instellingen bij 'mobiele netwerken'.



Laat je 't weten als het je is gelukt!



Groetjes,

Caspar
Jaaaa hij doet het, heel erg bedankt!
Hoi Marg0t,



Helemaal top!



Ik wens je alvast een fijn weekend!



Groetjes,

Caspar

Reageer