Skip to main content
Dag,



Ik heb al geruime tijd dat ik een aantal oproepen mis, dit eigenlijk al sinds ik mijn Simyo abonnement heb. Ik ontvang regelmatig een melding van voicemail dat ik gebeld ben, maar de telefoon is nooit overgegaan. Bij de beller gaat de tel. ook niet over maar direct door naar de voicemail.



Ik heb de instellingen in mijn telefoon gecheckt maar hier zie ik niets geks. Het zit hem ook niet in bekende of onbekende nummers.



Weet iemand een oplossing voor dit toch wel irritante probleem?



Bvd, Miranda
Hoi Miranda V, welkom op het Simyo forum :)



Het is inderdaad een irritant probleem. Ergens in de verbinding van je telefoon/simkaart en het netwerk lijkt er dan iets niet goed te gaan.



Op zich lijkt me de dekking jouw woonplaats niet een probleem te zijn, er staan twee antennes, beiden binnen de bebouwde kom.

Het is van belang om te weten of je dit op een bepaalde locatie hebt, of dat je dit overal overkomt? Als je dit op één bepaalde locatie hebt, dan moeten we onderzoeken of daar iets mis is qua antenne, storing of wellicht uitgelopen werkzaamheden.

Kun je in elk geval jouw simkaart eens in een andere telefoon proberen? Als je dit namelijk in een andere telefoon niet hebt, dan kan de oorzaak in je telefoon liggen.

Het kan ook heel goed zijn dat wanneer je daarna je simkaart weer in je eigen telefoon doet, het probleem dan al is verholpen. Je simkaart kan zich dan helemaal opnieuw aanmelden op het netwerk en dat kan ook weleens helpen.



Kun je laten weten wat er gebeurt en of het helpt als je bovenstaande stappen hebt ondernomen?

Reageer