Skip to main content
Ik merk dat mijn sms-jes vaak 2 tot 3 maal worden verzonden terwijl ik ze maar 1 maal verzend. Hoe wordt dit verrekend?
Iedere keer dat een sms wordt verzonden wordt deze verzending in mindering gebracht op je bundel.



Hoe weet je dat je sms meerdere malen wordt verzonden?
Hoi Joke63, welkom op ons forum :)



Voor de overzichtelijkheid heb je je topic even verplaatst naar het subforum Sms&mms.



Ik begrijp de vraag van RicoK, hoe zie je dat je smsjes meerdere keren verstuurd worden?

In je verbruiksgegevens zie ik wel dat je elke keer als je een sms verstuurt er een paar na elkaar stuurt, maar er zit ook telkens een halve, hele of paar minuten tussen.

Voor ons ziet het eruit dat je een paar smsjes na elkaar verstuurd.

Kun je in je telefoon misschien zien of het telkens dezelfde sms is? Als dat het geval is, raad ik je aan om eens met een andere telefoon te proberen om een sms te sturen.



Kun je laten weten of het dan ook gebeurt?
Hallo. Ik hoor dat van degene waar ik een sms heen stuur. Ook krijg ik van mijn dochters (ook simyo gebruikers) vaak 2 tot 3 maal hetzelfde bericht binnen met een tussenpoze van enkele minuten. Dus ik denk niet dat het telefoongebonden is.
Hoi Joke63,



Als ik je goed begrijp krijg en ontvang jij smsjes dubbel.😕 Bij herhaaldelijk hetzelfde smsjes ontvangen is het vaak zo dat je toestel het signaal van ontvangst niet afgeeft. Dit los je vaak op door je simkaart er even uit te halen.;)



Hoewel ik denk dat daar het probleem niet ligt, heb ik je simkaart een reset gegeven. Kun jij je toestel eens herstarten?



Als dit niet heeft heeft geholpen wil ik je toch vragen eens je simkaart in een ander toestel te proberen. Kun je hier laten weten wat daar uit komt?
Hallo, heb mijn telefoon opnieuw opgestart. En alhoewel ik niet veel sms-jes verstuur en ontvang lijkt het nu wel goed te gaan. Mocht het toch weer mis gaan zal ik mijn simkaart even uit het toestel halen.

Dank voor de uitleg.
Hi joke63,



Wat fijn dat je even laat weten dat het nu goed gaat 😃

Reageer