Skip to main content

.

sinds gisteren nieuwe simkaart en nu wordrn mijn inkomende oproepen gelijk doorgeschakeld naar voicemail

 

Telefoon al paar keer herstart maar geen effect. Kan ook geen instellingen vinden in mijn telefoon die dit verklaren

 

Is de simkaart geactiveerd en staat deze als actief op je MijnSimyo?


Beste @JanV82 

Is het inmiddels gelukt? 


Hi Jan, 

 

Welkom op ons forum! 

 

Ik heb gezien dat je gister via de chat ook contact hebt gezocht met onze klantenservice. Mijn collega heeft toen de Netwerk Specialisten voor je gebeld en het lijkt te gaan om een probleem met betrekking tot het nummerbehoud vanuit Vodafone (oude provider). Dit probleem zou binnen 24 uur door Vodafone moeten zijn opgelost. Merk je nog steeds problemen? Dan kun je dit gerust laten weten en kijk ik nogmaals met je mee! 

 

Bedankt voor het meedenken Ray! :grin:

 

Groetjes,

Tessanne 


Ik ging er een beetje vanuit dat er een nieuwe simkaart was aangevraagd i.p.v. dat het ging om een overstap naar Simyo. 

 

Maar goed, graag gedaan. 


Snap ik Ray, zo kun je het inderdaad opvatten. Ik heb wat meer noodzakelijke info tot mijn beschikking. :)


Maar, en daar staat deze TS niet alleen in, een respons zou al gescheeld hebben.


Reageer