Skip to main content
Ik vind het erg raar dat wanneer ik iemand bel en er niet wordt opgenomen, dat ik deze tijd wel in seconden terug zie in mijn maandoverzicht. Dat dit in secconden wordt berekend betekend dus met de afronding dat ik heel erg veel minuten verlies wanneer mensen niet opnemen. Waarom is dit zo? Ik vind het volledig onterecht, het zijn niet eens gebelde minuten!
Hoi mivis, welkom op het forum van Simyo :)



Ik heb het topic met je vraag even verplaatst naar het forumonderdeel Bellen. Zo kunnen andere forumgebruikers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.



Wanneer je iemand belt, wordt de tijd die je verbinding hebt gehad in rekening gebracht. Enkel een verbinding kan geregistreerd worden.

Als er geen verbinding is, wordt dat niet geregistreerd en kan er ook niets in rekening gebracht worden.



Wat ik zelf weleens meemaak is, is wanneer ik iemand bel en denk 'ik hang op voor ie naar voicemail gaat', ik toch net te laat ben.

Het duurt namelijk altijd heel even voor je aan de telefoon hoort dat er verbinding is, maar je al wel verbonden bent met bijvoorbeeld een voicemailbox.



Dus nogmaals; de secondes die je in je overzicht ziet zijn echte verbindingen geweest. Was dat niet zo geweest, dan hadden we ze niet kunnen zien.



Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord?

Reageer