Waarom wordt mijn nummerbehoud: steeds afgewezen door Simyo, terwijl het toegezegd is per email (door Bas?), dat als er ;afkoop bij de aanvraag zou staan dit goed zou gaan?:@
Bladzijde 1 / 1
Hoi trijnders,
Wat jammer dat je Simyo gaat verlaten en dat dit ook niet wil lukken. Nu heb ik de aanvragen erbij gepakt en ik zie dat hij wordt ingediend zonder de nodige puntkomma melding. Dit is de reden waarom je aanvraag wordt afgewezen.
Als deze melding er niet staat, net als bij elke andere provider, denkt het systeem dat het een 'normale' nummerbehoud aanvraag is. Omdat je officieel nog een contract hebt, zegt het systeem dan dat het niet kan.
Het is dus nu aan je nieuwe provider om de juiste melding: ;afkoopsom er echt bij te zetten. Wij keuren 'm vervolgens meteen goed.
Gaat dat lukken?
Groetjes, Tiury
Wat jammer dat je Simyo gaat verlaten en dat dit ook niet wil lukken. Nu heb ik de aanvragen erbij gepakt en ik zie dat hij wordt ingediend zonder de nodige puntkomma melding. Dit is de reden waarom je aanvraag wordt afgewezen.
Als deze melding er niet staat, net als bij elke andere provider, denkt het systeem dat het een 'normale' nummerbehoud aanvraag is. Omdat je officieel nog een contract hebt, zegt het systeem dan dat het niet kan.
Het is dus nu aan je nieuwe provider om de juiste melding: ;afkoopsom er echt bij te zetten. Wij keuren 'm vervolgens meteen goed.
Gaat dat lukken?
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.