Skip to main content

.

We krijgen met geen mogelijkheid VoLTE / 4g bellen ingeschakeld via de Simyo simkaart, als je belt krijg je gelijk verbinding verbroken. Het volgende is gedaan, nieuwe simkaart, instellingen gereset, alles ingeschakel bellen via 4g.  Als ik een sim in het toestel zet van een andere provider werkt het wel. Wordt de Motorola Moto G04 niet ondersteund door Simyo ?

Hoi @Cameraman,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je 4G bellen niet actief krijgt! 

Goeie vraag. Ik zou dit intern even moeten navragen bij de Netwerk Specialist. Heb je de Simyo simkaart ook in een andere telefoon getest om te controleren of bellen via 4G dan wel werkt? Ik ga dit ondertussen even voorleggen bij de Netwerk Specialist. Zodra ik een terugkoppeling krijg zal ik je dat laten weten in dit topic.

Groetjes,
Amy


Ik heb ook een Motorola g 5G Android 11 en daar werkt alles gewoon goed op @Cameraman en @Amy 

Welke Androidversie heb je op jouw Motorola @Cameraman ?

 


Ik heb ook een Motorola g 5G Android 11 en daar werkt alles gewoon goed op @Cameraman en @Amy 

Welke Androidversie heb je op jouw Motorola @Cameraman ?

 

Op deze telefoon draaid android 14, en alle andere providers die niet op het KPN netwerk zitten werkt VoLTE wel.


Ik heb ook een Motorola g 5G Android 11 en daar werkt alles gewoon goed op @Cameraman en @Amy 

Welke Androidversie heb je op jouw Motorola @Cameraman ?

 

Op deze telefoon draait Android 14, en alle andere providers die niet op het KPN netwerk zitten werkt VoLTE wel.

Anders even bij Motorola informeren of bij Androidplanet @Cameraman 


Bedankt voor je reactie @J.D.L.


Hoi @Cameraman,

Zojuist heb ik een terugkoppeling ontvangen van de Netwerk Specialist en die geeft aan dat er wel 4G gesprekken hebben plaatsgevonden. Deze optie was dus wel beschikbaar! Ook zien ze dat deze optie na 13 mei is uitgezet in de telefoon of deze optie werkt plots niet meer, dat zou een software issue kunnen zijn. 

Je kan proberen of een software update de oplossing biedt. Mocht het hierna nog steeds niet lukken dan adviseren we om Motorola zelf te benaderen. 

Hopelijk lukt het hiermee! Succes 😊.

Groetjes,
Amy


Hoi @Cameraman,

Zojuist heb ik een terugkoppeling ontvangen van de Netwerk Specialist en die geeft aan dat er wel 4G gesprekken hebben plaatsgevonden. Deze optie was dus wel beschikbaar! Ook zien ze dat deze optie na 13 mei is uitgezet in de telefoon of deze optie werkt plots niet meer, dat zou een software issue kunnen zijn. 

Je kan proberen of een software update de oplossing biedt. Mocht het hierna nog steeds niet lukken dan adviseren we om Motorola zelf te benaderen. 

Hopelijk lukt het hiermee! Succes 😊.

Groetjes,
Amy

Dank voor het uitzoeken, na 13 mei is VoLTE uitgeschakeld in de telefoon omdat ik anders niet meer kon bellen.

Blijf het vreemd vinden dat de telefoon prima werkt op VoLTE met de simkaart van andere providers.

Hopelijk komt er nog een update van Motorola.

 


Dank voor het uitzoeken, na 13 mei is VoLTE uitgeschakeld in de telefoon omdat ik anders niet meer kon bellen.

Blijf het vreemd vinden dat de telefoon prima werkt op VoLTE met de simkaart van andere providers.

Hopelijk komt er nog een update van Motorola.

 

Dat hoop ik ook inderdaad @Cameraman. Wellicht kun je hier ook een melding van maken bij Motorola zelf via de klantenservice of misschien het Motorola forum


Met geen mogelijk VoLTE aan de praat gekregen op de Motorola G04, ik zie dat meer mensen hier problemen mee hebben ook bij andere merken toestellen en Simyo. Terwijl het toestel prima werkt bij andere providers. Ik heb het opgegeven en ben overgestapt naar een andere provider waar het toestel uitstekend werkt en VoLTE automatisch word ingesteld.

Dit abonnement zeg ik op sorry.


Hoi @Cameraman,

Bedankt voor je reactie.

Het spijt ons dat het niet is gelukt om het bellen via 4G aan de praat te krijgen. Ik lees in je bericht dat je inmiddels bent overgestapt naar een andere provider. Dat is jammer om te horen, maar in jouw geval wel begrijpelijk. In ieder geval super fijn voor je dat het bellen via 4G nu wel lukt. Ik wens je veel succes bij je nieuwe provider. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Reageer