Skip to main content
Ik probeer op mijn Windows tel. Voicemail in te stellen met 12331. Het antwoord is : uw voicemail wordt over enkele minuten aangezet.

Als ik dan na 15 minuten 1233 bel krijg ik als antwoord: voicemail box bestaat niet.

Tel in en uitscakelen helpt niet.

Moet er iets aan de instellingen van mijn tel. gedaan worden?

Ik heb een en ander al diverse keen geprobeerd maar geen succes.

Gaarne uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Roel
Ik denk dat Simyo iets op de achtergrond moet aanpassen wat niet helemaal goed lijkt te gaan.



Zij reageren doorgaans binnen één werkdag, maar kan wegen drukte nu iets langer zijn.
Hi Roel,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat jammer dat het niet lukt om je voicemail aan te zetten. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie meteen waar dit door komt: op systeemniveau staat de voicemailoptie uit. Dit heb jij uitgezet helemaal in 2009 via Mijn Simyo. Tegenwoordig (al jarenlang) is het niet meer mogelijk om via Mijn Simyo te schakelen met die voicemail-optie. Hij staat dus op 't netwerk uit en kan alleen via het netwerk aangezet worden. Geen zorgen! Ik ga dit voor jou in orde maken.



Ik zal meteen een seintje sturen naar de technische afdeling. Zij kunnen hierin schakelen. Zodra dit aangezet is, kun jij 12331 bellen en je voicemail op die manier inschakelen.



Ik hou je op de hoogte.



Heb jij hier nog vragen over?



@ Ray, dank voor je antwoord!



Groetjes,

Jihane

Reageer