Skip to main content
antwoord

Waarom werkt mijn Prepaid simkaart niet?

• May 24, 2025
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Zoals vermeld, 

Volgende maand word het oude nummer overgezet op een prepaid van Simyo, ik heb een tijdelijk nummer gekregen en de simcard staat als actief in mijn pagina op Simyo. Het tijdelijke nummer werkt niet, is dit normaal ? ik kan niet aanmelden op een netwerk van Odido en ook niet van Simyo. 

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Hendrik1975,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt! 

Ik zie dat je van ​@JanD al het juiste antwoord hebt gekregen. Wel zie ik dat het bij jouw om een Prepaid aansluiting gaat dus kan je niet zo zeer buiten de bundel kosten maken in dit geval. Let er wel op dat als je de Simyo simkaart al gebruikt je wel gebruik maakt van het tijdelijke nummer wat voor verwarring kan zorgen. De datum waarop je te behouden nummer wordt overgezet naar de Simyo simkaart heb je per e-mail ontvangen. 

Heb je problemen met bellen of internetten of beide?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

3 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • May 25, 2025

Beste ​@Hendrik1975 het is niet de bedoeling een tijdelijk nummer te gebruiken, dat is puur een administratief nummer.

Ben je nu bij Odido en heb je van de overstapservice gebruik gemaakt, dan moet Odido nog gewoon werken totdat je kaart bij Simyo actief wordt.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • May 26, 2025

Hoi ​@Hendrik1975,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt! 

Ik zie dat je van ​@JanD al het juiste antwoord hebt gekregen. Wel zie ik dat het bij jouw om een Prepaid aansluiting gaat dus kan je niet zo zeer buiten de bundel kosten maken in dit geval. Let er wel op dat als je de Simyo simkaart al gebruikt je wel gebruik maakt van het tijdelijke nummer wat voor verwarring kan zorgen. De datum waarop je te behouden nummer wordt overgezet naar de Simyo simkaart heb je per e-mail ontvangen. 

Heb je problemen met bellen of internetten of beide?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • May 26, 2025

Dank aangaande uw snelle reactie.