Skip to main content
Hallo Simyo, 



Ik heb sinds 2 dagen een nieuwe simkaart (micro i.v.m. iphone 6). Als ik iemand bel staat er bij die persoon 'onbekend', als ik wordt gebeld door wie dan ook staat er in mijn scherm 'onbekend', ondanks dat ik hen wel als contact personnen in mijn telefoon heb staan. ik kan mijn nummerweergave status niet handmatig veranderen in mijn telefoon. Ik denk dus dat het aan mijn simkaart ligt. 



Ik hoor graag van jullie. 



Met vriendelijke groet, 

Femke 
Ik heb een Engelstalige iPhone, maar kijk eens onder Settings (instellingen?) > Phone > My Number. Daar kan ik mijn nummer handmatig intoetsten/wijzigen en opslaan. Misschien staat daar bij jou geen nummer en verklaart dit het ontbreken van nummerweergave.



Een andere mogelijke oplossing is synchroniseren met iTunes.
Hoi Femke18,



Welkom op het forum en goed dat je hier je vraag stelt.



Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is om telkens anoniem telefoontjes te ontvangen. Wat ik zie is dat dit niet te maken heeft met je telefooninstelling.



Je hebt onlangs een nieuwe simkaart ontvangen. Na de activatie is het nummer op het netwerk niet goed gekoppeld waardoor je nummer niet wordt doorgegeven. Ook de nummer van je bellers zijn hierdoor niet zichtbaar voor je.



Mijn collega zal voor je recht zetten. In de loop van de dag, uiterlijk morgen, zal dit zijn opgelost.



Laat je ons weten wanneer je weer telefoonnummers te zien krijgt?



@Scotsman, bedankt voor het meedenken.
Dag Simyo,



Ik heb hetzelfde probleem als Femke. Ook sinds ik eergisteren een nieuwe simkaart van jullie heb gekregen en die heb geactiveerd, worden contacten die mij bellen weergegeven als anoniem. Zouden jullie dit probleem ook voor mij kunnen oplossen?



Hartelijk dank!



Thomas.
Toevoeging: mijn vrienden zien mijn inkomende oproepen ook als anoniem.
Hoi Thomas J,



Welkom op het forum. Wel vervelend dat dit zich bij jou ook voordoet. Wij hebben de simkaart gereset op het netwerk. Kun jij je toestel een helemaal uitzetten voor 10 minuten en dan weer herstarten?



Is het opgelost?

Reageer