Hoi Sebas,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat balen dat het bellen via 4G of wifi niet lukt! Ik heb eerst nagevraagd bij de technische afdeling of VoLTE bellen aanstaat op jouw aansluiting, en dit is gelukkig wel het geval! Daarna heb ik de netwerk specialist voor je gebeld en die geeft aan dat het gesprek van vandaag naar jouw voicemail (rond 12:30) wel via 4G tot stand is gebracht. Zou jij de telefoon voor de zekerheid helemaal willen uitschakelen voor 10 minuten? Daarna kun je proberen weer een keer via 4G te bellen.
Mocht dit niet lukken, dan zullen wij weer contact opnemen met de netwerkspecialist. Daar hebben wij eerst nog wel wat informatie voor nodig.
- Heb je overal last van dit probleem?
- Als je dit probleem alleen op 1 locatie hebt, wil ik je vragen om 3 voorbeelden van gesprekken te verzamelen. Daarvan hebben wij nodig: De datum en het tijdstip van dit gesprek en naar welk nummer je hebt gebeld. Ik wil je vragen deze informatie via een privéberichtje naar mij op te sturen.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Tessanne
Beste @Tessanne ,
Ik heb het probleem gevonden waarom ik niet kon 4G bellen en kon Bellen via Wifi.
Daarom zag je collega dat ik weer een 4G verbinding had naar de voicemail.
Bij Mobiele netwerk - Toegangspunten op me telefoon stond nog de instellingen van KPN. Daarom had ik wel 4G internet, maar geen 4G bellen en Bellen via Wifi.
Ik heb deze verwijderd en via jullie site het toegangspunt van Simyo ingevoerd. Daar zit dus dat kleine verschil in ondanks dat jullie ook op het KPN netwerk zitten.
Ik heb al meerdere telefoontjes gedaan en gehad, ook via Wifi bellen dus ik ben tevreden.
Bedankt voor je reactie.
Hoi Sebas14,
Wat fijn dat je het antwoord gevonden hebt, bedankt voor het delen!
Groetjes,
Daisy