'Waarom kan ik niet meedoen met sms berichten voor tv-acties of puzzels insturen? (bericht: het is met jouw abonnement niet mogelijk om deel te nemen via SMS. Je kunt wel bellen met ..........)'.
Bladzijde 1 / 1
Bij Simyo kun je niet smsen naar die 4 cijferige smsdiensten en ook niet bellen naar 0906 / 0909 nummers.
Dit zijn diensten die zeer hoge kosten kunnen veroorzaken en uit bescherming van de klant is dit daarom jaren geleden al afgeschaft bij Simyo.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-zijn-betaalde-sms-diensten-94?c=43
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-kan-geen---en--nummers-bellen-80?c=39
Dit zijn diensten die zeer hoge kosten kunnen veroorzaken en uit bescherming van de klant is dit daarom jaren geleden al afgeschaft bij Simyo.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-zijn-betaalde-sms-diensten-94?c=43
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-kan-geen---en--nummers-bellen-80?c=39
Hoi vogeltje,
Welkom op 't forum :)
Zoals Ray al zegt is dat bij Simyo helaas niet mogelijk. Deze betaalde diensten zijn door ons geblokkeerd. Heb je hier verder nog vragen over?
@Ray bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Welkom op 't forum :)
Zoals Ray al zegt is dat bij Simyo helaas niet mogelijk. Deze betaalde diensten zijn door ons geblokkeerd. Heb je hier verder nog vragen over?
@Ray bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Erg jammer dit. Prima als er standaard een blokkering op zit, maar ik mag er toch zeker zelf voor kiezen om zo'n blokkering op te heffen? Ik betaal er immers zelf voor. Vreemde gang van zaken. Kan hier niet nog eens aandacht aan worden besteed? Hoewel ik echt wel een tevreden klant ben, ben ik toch blij dat ik mijn contract dat nu maandelijks opzegbaar is nog niet heb omgezet naar een jaarcontract. Dit geeft me toch weer even stof tot nadenken.
Hoi Harobed,
Welkom op het Forum!
Ontzettend jammer om te horen dat je erover nadenkt om over te stappen.
Helaas bestaat er geen mogelijkheid om deze blokkade op te heffen voor Sim Only klanten. 😞 Dit komt omdat je op deze manier onbewust hoge kosten kunt maken. Onze Prepaid klanten hebben daarentegen wel de mogelijkheid om de blokkade op te heffen bij opwaardering van € 30,-. De reden waarom dit zo is, komt omdat Prepaid klanten geen kosten kunnen maken als ze geen tegoed meer hebben.
Als je hier meer vragen over hebt, dan hoor ik het graag van je.
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Ontzettend jammer om te horen dat je erover nadenkt om over te stappen.
Helaas bestaat er geen mogelijkheid om deze blokkade op te heffen voor Sim Only klanten. 😞 Dit komt omdat je op deze manier onbewust hoge kosten kunt maken. Onze Prepaid klanten hebben daarentegen wel de mogelijkheid om de blokkade op te heffen bij opwaardering van € 30,-. De reden waarom dit zo is, komt omdat Prepaid klanten geen kosten kunnen maken als ze geen tegoed meer hebben.
Als je hier meer vragen over hebt, dan hoor ik het graag van je.
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.