Skip to main content
Via Hollandse nieuwe nr behoud aangevraagd, op 19-6 sms gehad dat deze was goedgekeurd overgang per 13-7. Maar blijkbaar later geannuleerd door iemand (niet door mij!) nu opnieuw aangevraagd... Help wat nu met m'n vakantie en de dubbele kosten ?
Ik zou als ik jouw was 1200 bellen.. is gratis van je mobiel en voor jou het meest ideale omdat er haast bij is.
Hoi Amby00, welkom op het forum! En jammer dat je er alweer vandoor gaat... :(



In je gegevens zie ik dat je de raad van Raytje al hebt opgevolgd. Tiffany heeft je uitgelegd dat een annulering enkel vanuit de nieuwe provider kan komen.

Je nieuwe aanvraag is gelukkig inmiddels al goedgekeurd. Misschien kunnen ze je bij je nieuwe provider wat meer duidelijk verschaffen over wat er aan de hand was?



Is het zo duidelijk voor je?
Ja dank voor jullie reacties! Hopelijk gaat het nu wel goed. Lag overigens niet aan Symio maar geheel aan Hollands nieuwe..oef heb nu al spijt!
Hoi Amby00,



Ik zie dat de aanvraag nu goedgekeurd staat voor 29 juli. Hopelijk blijft deze aanvraag nu wel staan :D



Nogmaals jammer dat je ons gaat verlaten. Ik hoop dat je onze service afgelopen jaren hebt kunnen waarderen. Wie weet tot ziens bij Simyo 🙂
Als je nu al spijt heb, kun je dan niet alles ongedaan maken? 😃
Als je nu al spijt heb, kun je dan niet alles ongedaan maken? :D

Als dát zou kunnen?

Reageer