Skip to main content
Vaak wanneer ik gebeod wordt valt het ontvangst weg na ongeveer 20 seconden.

Voordat het ontvagst wegvalt hoor ik 3 piepjes en dan is de lijn dood. De ontvangst streepjes zijn dan ook weg.

Het enige wat ik dan doen kan is terug bellen maar wanneer het een onbekend nummer is lukt dat niet en moet ik maar afwachten wanneer de beller mij weer belt.



Mijn telefoon is een iets oudere Iphone 5S die overigens verder uitstekend werkt.



Kent iemand dit probleem.



Alvast bedankt,

Rob
Hoi Ultra,



Welkom op het Forum!



Ik vind het erg vervelend dat je ontvangst elke keer wegvalt bij het aannemen van een gesprek. Ik snap heel goed dat dit niet fijn voor je is. :(



Om dit probleem te verhelpen, heb ik je simkaart voor de zekerheid gereset. Kun jij je telefoon voor vijf minuten uit- en aanzetten? Op deze manier registreert je simkaart zich met de juiste instellingen op ons netwerk.



Als het probleem blijft bestaan, dan wil ik je graag vragen een kruistest uit te voeren. Hiervoor plaats jij je simkaart in een simlock vrije telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Op deze manier kunnen we namelijk achterhalen waar dit probleem aan ligt.



Laat je 't mij weten als het probleem blijft bestaan?



Groetjes,

Asma
Beste Asma,



Bedankt voor je tip. Ik heb mijn telefoon nu uitgezet en zal hem na 5 minuten weer aanzetten.

Ik ben benieuwd of die geholpen heeft.



Dank je wel,



Groet,

Rob (Ultra)
Hoi Ultra,



Hou je ons op de hoogte? 😃 Ik ben heel benieuwd!



Groetjes,

Jihane
Beste Asma, Jihane,



Ik heb eerst eens wat verschillende telefoontjes afgewacht om er zeker van te zijn dat onder dezelfde omstandigheden het ontvangst nu wel goed bleef.

Tot nu toe heb ik geen problemen meer ervaren met het wegvallen van het ontvangst als ik gebeld werd.

Het lijkt er dus op dat het resetten van de simkaart afdoende heeft geholpen.



Bedankt voor de hulp.



Met vriendelijke groet,

Rob
Hoi Ultra,



Wat fijn dat je geen problemen meer hebt ervaren met het wegvallen van bereik! Hopelijk is je probleem nu voorgoed opgelost. Mochten zich er toch nog problemen voordoen, laat je dit dan weten?



Groetjes,

Samantha

Reageer