Skip to main content
Hallo,



sinds deze week valt regelmatig het bereik weg in Vasse (7661), 'geen service' geeft de telefoon aan in dit geval. Deze lange periodes van geen bereik worden afgewisseld door door kortstondig 3G, H of Edge ontvangst. Ik heb van vele mensen met een kpn/hi/simyo abbo deze klachten gehoord, dus het lijkt me een netwerkprobleem. Bellen met kpn biedt geen soelaas, ik kom er slecht door daar bij de klantenservice.



het vreemde is, tot voor kort was er geen probleem met de ontvangst. het was dan wel geen 3G of HSDPA, maar wel volle bak Edge zodat er in ieder geval gebeld kon worden. Er hangt ook gewoon een zendmast van het kpn-netwerk in het dorp.



Is er iets bekend van een storing?
Hoi rikkieking, welkom op ons forum :)



Ik heb dit topic even in het subforum Bellen gezet. Van een officiële verstoring is (nog) geen sprake en zo houden we het forum overzichtelijk.



Om na te gaan óf er problemen bekend zijn bij jou in Vasse heb ik contact opgenomen met een Netwerkspecialist van KPN. Deze gaf aan dat er niets bekend is, maar dat het wel onderzocht dient te worden.

Wil je onderstaande vragen in een privébericht naar mij beantwoorden?

- 06-nummer(s):

- Alternatief telefoonnummer indien beschikbaar:

- Naam:

- Adres:

- Postcode: 7661PK

- Woonplaats: Vasse

- Type toestel wat is gebruikt:

- Dekking gerelateerd: ja/nee

- Datum en tijdstip van klacht:

- Omschrijving van klacht:



Wanneer je me dit gestuurd hebt zal ik dit meteen doorgeven en hopelijk kan ik je zo snel mogelijk een terugkoppeling geven hierop.
pd gestuurd
Hoi rikkieking,



Sorry dat het antwoord lang op zich laat wachten. We zijn druk met de klacht bezig, dus we houden je zo snel mogelijk op de hoogte 🙂
Hi rikkieking,



Op zich horen we binnen een week een reactie te krijgen, maar het duurt nu écht veel te lang...

Ik heb gevraagd waarom het zolang moet duren en wacht op reactie.

http://www.sherv.net/cm/emoticons/confused/being-confused-smiley-emoticon.gif
En ja hoor, ineens is er een snelle reactie ;)

Klacht zou sinds eind januari verholpen moeten zijn.

Het probleem werd veroorzaakt door werkzaamheden die nodig waren voor uitbreiden van de capaciteit en functionaliteit.

Op dit moment zou de klant dus een beter bereik moeten ervaren.


Kun je dit bevestigen, rikkieking?

Reageer