.

Beantwoord

Waarom valt het sturen van een sms naar het buitenland niet in de bundel

  • 25 November 2013
  • 5 reacties
  • 1375 Bekeken

Waarom moet ik apart betalen voor sms'en naar het buitenland en zit dit niet in mijn bundel. Net verhuisd vanuit België naar Nederland en dus ook nog regelmatig contact daar. In Belgie had ik een avo met Proximus en zat versturen naar en en versturen uit het buitenland gewoon in de bundel verwerkt. Kosten lopen nu wel in 1 keer op met .25 per sms. 
icon

Beste antwoord door Natascha 26 November 2013, 12:39

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Waarom moet ik apart betalen voor sms'en naar het buitenland en zit dit niet in mijn bundel. Net verhuisd vanuit België naar Nederland en dus ook nog regelmatig contact daar. In Belgie had ik een avo met Proximus en zat versturen naar en en versturen uit het buitenland gewoon in de bundel verwerkt. Kosten lopen nu wel in 1 keer op met .25 per sms. 

Hoi JBuure,

Welkom op het forum!
Simyo heeft helaas geen bundels of abonnementen waar bellen en het versturen van sms'jes naar het buitenland binnen de bundel vallen 😞. Simyo richt zich voornamelijk op het goedkoop bellen, sms'en en gebruik van het internet maken binnen Nederland 🙂.
Wie weet dat er in de toekomst wel zo een bundel komt daar is nu nog niks over bekend.
Hallo,

Betreft bovenstaande informatie wil ik graag nog even over de hoogte van sms naar het buitenland reageren, bijna elke provider hanteert de tarief van 0,12 cent zoals wel bekend is in bijna heel Europa, ook wanneer ik in het buitenland ben en stuur een sms naar nederland zijn de kosten over het algemeen 0,12 cent. KPN hanteert deze tarieven ook.
Dus waarom willen jullie dubbel verdienen op sms berichten naar het buitenland?

Met vriendelijke groet
Ab
Badge +8
Hallo,

Betreft bovenstaande informatie wil ik graag nog even over de hoogte van sms naar het buitenland reageren, bijna elke provider hanteert de tarief van 0,12 cent zoals wel bekend is in bijna heel Europa, ook wanneer ik in het buitenland ben en stuur een sms naar nederland zijn de kosten over het algemeen 0,12 cent. KPN hanteert deze tarieven ook.
Dus waarom willen jullie dubbel verdienen op sms berichten naar het buitenland?

Met vriendelijke groet
Ab


Hoi abwoltersom,

Welkom op het forum :)
Onze tarieven binnen de bundels zijn weer beduidend lager dan bij de andere providers.
Bij Simyo zijn de tarieven binnen de bundel heel erg laag, en buiten de bundel duurder. Zo zit het in elkaar.
Wanneer je vanuit Zone 1 een bericht naar NL stuurt, zit je op €0,10 per sms bij ons. Dat is dan weer helemaal niet duur. Alle buitenland tarieven bij een sim only abonnement, vind je hier.

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Maar een SMS van Nederland NAAR België(Zone 1, 2, 3 of 4) is duurder: € 0,25
Badge +6
Maar een SMS van Nederland NAAR België(Zone 1, 2, 3 of 4) is duurder: € 0,25

De EU bepaald niet wat een provider in rekening mag brengen voor het bellen of het versturen van een sms naar het buitenland.
De tarieven binnen de EU worden bepaald door de EU zelf en daar buiten weer niet.

Reageer