Skip to main content
Hallo, kan u mij helpen met het volgende probleem.

Als ik binnenshuis bel word de verbinding na 2 of 3 minuten verbroken. Ik woon tussen 2 zendmasten in en er word continu gezocht naar het beste netwerk.

Loop ik al bellend van voor naar achter dan valt gewoon de verbinding weg, en andersom ook.

We hebben al van alles geprobeerd, met opnieuw opstarten, de sim kaart in andere mobieltjes  enzo maar niets helpt.

Mijn vorige provider was T-Mobile en daar had ik totaal geen problemen mee.

De postcode waar dit probleem zich voordoet is 3332

Help mij aub 
Hoi gevo, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb je topic even in het subforum Bellen gezet. Andere forumgebruikers kunnen het zo ook makkelijk vinden.



Je geeft aan dat de problemen die je beschrijft zich voordoen in postcode 3332, alleen in onze gegevens staat een andere postcode.

Ben je verhuisd? Dan dien je even je adresgegevens aan te passen op Mijn Simyo zodat ik die volledige postcode kan checken.



Kun je ons dit laten weten? Dan kunnen we voor je aan de slag.
Hoi gevo, welkom op het Simyo forum :)



Ik heb je topic even in het subforum Bellen gezet. Andere forumgebruikers kunnen het zo ook makkelijk vinden.



Je geeft aan dat de problemen die je beschrijft zich voordoen in postcode 3332, alleen in onze gegevens staat een andere postcode.

Ben je verhuisd? Dan dien je even je adresgegevens aan te passen op Mijn Simyo zodat ik die volledige postcode kan checken.



Kun je ons dit laten weten? Dan kunnen we voor je aan de slag.



Nee ik ben niet verhuisd, maar ikheb meerdere abonnementen op mijn naam, en deze word gebruikt in het genoemde postcode gebied 3332KR
Hoi gevo,



Kijk, zo weten we hoe het zit met je adres. Ik heb contact opgenomen met de KPN netwerkspecialisten. Ze hebben goed gekeken op het adres en het lijkt inderdaad te kloppen wat je aangeeft. Dit adres lijkt inderdaad net op een scheidslijn te zitten van twee netwerkmasten.



Op advies van de netwerkspecialist heb ik je zojuist een netwerkklacht formulier toegestuurd. Graag ontvang ik een ingevuld formulier terug, zodat ik die meteen door kan sturen naar KPN 🙂.

Reageer