Skip to main content
In postcodegebied 6004 heb ik zeer regelmatig geen bereik of valt deze weg tijdens een gesprek. Op andere plaatsen in Nederland heb ik hier geen last van.

Wat is hiervoor de oplossing?
Hallo Mover,



Ik heb even via http://www.coveragechecker.nl/ gekeken.

Ik kan helaas niet ruiken op welk netwerk je zit (3G, 4G of 2G)

Dus heb ik ze allemaal bekeken. 🆒



Mijn conclussie is dat Weert een paar vlekjes heeft welke wit zijn op 3G. ter hoogte van de Schoonweg, Hakteweg, en Roerventerweg.



Heb ik je zo even kunnen helpen?



Probeer eens over te schakelen naar een ander netwerk en welk netwerk gebruik je nu?

Maakt dit verschil?
Hoi Mover,



Welkom op het forum.



Vervelend om te horen dat je verbinding in Weert wegvalt.



Het netwerk kan door verschillende oorzaken minder zijn, zoals verstoring door bouwconstructie of apparatuur. Wanneer er meerdere personen zijn met een Simyo aansluiting of een aansluiting dat gebruik maakt van het KPN netwerk die dit probleem ook ervaren, kan er een netwerkklacht worden ingediend.



Dit kan alleen als uitgesloten is dat de klacht niet te maken heeft met het toestel of simkaart. Ik wil je daarom willen vragen om je toestel handmatig vast te zetten op het netwerk van KPN. Eventueel zou je je simkaart in een ander toestel kunnen plaatsen om te kijken of het bereik dan beter is.



Kan je aangeven welk type toestel je gebruik van maakt?

Reageer