Skip to main content
regelmatig zie ik op mijn afschrift dat ik kosten buiten mijn bundel maakt door smsjes naar het buiteland



hieronder zie je waarheen en wat het rare is die dag heb ik geen sms verstuurd dit gebeurd meestal 1 keer per maand.





SMS naar Zone 1, Verenigd Koninkrijk, SMS naar 00447786205094 1 keer € 0,07

Totaal € 0,07



ik hoop dat iemand mijn kan helpen




SMS naar Zone 1, Verenigd Koninkrijk, SMS naar 00447786205094 1 keer € 0,07

Totaal € 0,07



ik hoop dat iemand mijn kan helpen


Een zoektochtje op Google 00447786205094 brengt je al verder.



Het gaat om silent messages van apple m.b.t. facetime en imessage activeringssms.



Forummer Scotsman zal zich vermoed ik ook melden, die kan er het een en ander over vertellen....



En anders...

https://forum.simyo.nl/factuur-betalen-65/faq-waarom-staat-sms-naar-verenigd-koninkrijk-op-mijn-factuur-25723
Als lerus regelmatig kosten voor een dergelijk smsje ziet staan, dan betekent dit dat je af en toe je simkaart uit je iPhone haalt, of dat je af en toe FaceTime uit- en weer aan zet. Want dan wordt opnieuw een registratie-sms naar Apple in de UK gestuurd. Doe je deze dingen niet, dan worden er ook geen smsjes meer verstuurd.
ik zal het in de gaten houden bedankt voor jullie reactie
Hoi Lerus,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed om te zien dat Friesian en Scotsman je vraag al hebben beantwoord. Dit zijn inderdaad automatisch verzonden berichten die Facetime en/ of iMessage activeren. Dit gebeurt op een Engelse server, vandaar de kosten voor een bericht naar het Verenigd Koninkrijk. Laat je het weten als nog andere vragen hebt?



@Friesian en Scotsman bedankt voor jullie hulp!

Reageer