.

Beantwoord

Waarom ontvang ik geen verificatie code per sms voor Facebook?

  • 2 August 2023
  • 3 reacties
  • 311 Bekeken

Ik krijg mijn verificatiecode (sms) van Facebook niet meer binnen. Eerder ging dat wel goed. Een andere verificatiecode (van een ander bedrijf) kreeg ik wel binnen. Nu kan ik niet meer inloggen bij Facebook, omdat ik twee-staps-verificatie heb ingesteld.

icon

Beste antwoord door Amy 2 August 2023, 12:27

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Henrey,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 
 

Wat vreemd dat je de verificatiecode per sms van Facebook niet meer ontvangt! Ik begrijp uit je bericht dat je verder geen problemen hebt met het ontvangen van sms berichten, klopt dat? Vermoedelijk zal er bij Facebook iets misgaan. Heb je jouw 06-nummer ingevoerd als 06XXXXXXXX zonder spaties of middenstreep (06-XXXXXXXX)? Kan het zijn dat je recent iets hebt aangepast bij de instellingen van Facebook? Wellicht helpt het ook om contact op te nemen met de helpdesk van Facebook.

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

Hallo @amy,

Bedankt voor je reactie. Eerst werkte het wel: de verificatiecode ontvangen van FB. Volgens mij heb ik niks veranderd in mijn instellingen. Ik weet niet wat het probleem is. Nu heb ik me opnieuw online geïdentificeerd bij FB en de twee-staps-verificatie veranderd van sms naar app. Dan kan ik daar weer inloggen.

Groeten, Henrey

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Henrey,

Bedankt voor je reactie. Als ik het goed begrijp heb je voor nu een andere methode gevonden om in te kunnen loggen, fijn! 

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag.

Groetjes,
Amy

Reageer