Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom ontvang ik geen sms van de apotheek?

  • 28 oktober 2024
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

drschrisjacobs1
Forum|alt.badge.img+3

Als er medicijnen voor mij klaarliggen in de medicijnenkluis stuurt de apotheek altijd een email en een SMS met de code van de kluis. Deze keer kreeg ik alleen de email.

Beste antwoord door drschrisjacobs1

Ik ontvang wel andere sms'jes. Vandaag bericht gestuurd naar de apotheek.

Apotheek heeft gemeld dat ze tegenwoordig geen sms meer versturen.

Bekijk originele reactie

  • 29 oktober 2024

Hallo @drschrisjacobs1 , zie hieronder een link met mogelijke oplossingen:

https://www.simyo.nl/klantenservice/sms-berichten


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 29 oktober 2024

Hoi @drschrisjacobs1,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen sms met de code ontvangt! 

Ontvang je wel andere sms'jes? Heb je ook contact gehad met de apotheek toevallig? Wie weet dat er iets is misgegaan in het systeem met de sms'jes.

Ik hoor het graag van je.

Bedankt voor je reactie @JanD!

Groetjes,
Amy


drschrisjacobs1
Forum|alt.badge.img+3

Ik ontvang wel andere sms'jes. Vandaag bericht gestuurd naar de apotheek.

Apotheek heeft gemeld dat ze tegenwoordig geen sms meer versturen.


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 29 oktober 2024

Hoi @drschrisjacobs1,

Aha, dat verklaard een hoop! Goed dat je het even hebt nagevraagd.

Groetjes,
Amy


Reageer