Skip to main content

.

Na weken bezig te zijn geweest met de helpdesk via whatsapp en nu zelfs met webcare, werkt het ontvangen van een sms na het krijgen van een voicemail nog steeds niet.

Dit is wat allemaal is geprobeerd:
Voicemail is kort uit geweest
Voicemail is lang uit geweest
Notificatie aan en uit zetten na het inspreken van een voicemail is al geprobeerd
Nieuwe simkaart

De opties die zowel webcare als via whatsapp is gegeven die totaal nergens op slaan is:

-mobiele gegevens aanzetten (die staan aan, anders kan ik niet eens bellen)
-Voiceapp aanpassen (voiceapp is een app van Google en die gebruik ik niet eens)

Graag zou ik willen dat iemand bij Simyo wakker wordt en met een oplossing komt en niet van die vage berichtjes, die kennelijk steeds door iemand anders (zonder verstand van zaken) wordt verstuurd.

Ik heb recentelijk een simkaart van een andere provider in mijn telefoon gehad, en je raadt het al, daar kreeg ik wel een sms nadat iemand mijn voicemail insprak.

 

Hoi @Rekked,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt, wij hebben elkaar inderdaad gesproken via de webcare mail. Ik zie dat mijn collega's hun uiterste best hebben gedaan om dit op te lossen en ook contact hebben opgenomen met de Netwerk Specialist hiervoor maar helaas is er niks wat we verder nog kunnen doen. 

Wellicht dat iemand zich nog meldt in dit topic die je hierbij verder kan helpen of een soortgelijk probleem heeft gehad waarbij dit is opgelost. 

Onze excuses voor het ongemak. 

Groetjes,
Amy


Reageer