.

Beantwoord

Waarom ontvang ik geen sms met mijn boarding pass?

  • 1 November 2016
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

Badge
Hi,

Ik heb zojuist mijn boarding pass naar mijn mobiel ge smst vanuit de luchtvaartmaatschappij maar die komt niet binnen. Er staat dat dat kan liggen aan een ''opted to block marketing SMS messages with your mobile carrier, ''. Waar vind ik die instelling en hoe maak ik die ongedaan? Ik heb een iphone.
icon

Beste antwoord door Jihane 1 November 2016, 16:25

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De sms mogelijkheid is nieuw voor mij, ik wist niet dat dat kon. Ik laat de boarding pass altijd opsturen via email en dan gaat hij zonder problemen naar de Wallet app op de iPhone. Ik meen dat dit ook direct kan vanuit de app van de luchtvaartmaatschappij (meestal KLM en Easyjet in mijn geval).
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Lucky L,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat er iets mis gaat met het ontvangen van een sms! Als ik naar de boodschap kijk, zou het kunnen dat ze bedoelen dat je wellicht geen betaalde sms'jes kunt ontvangen. Dat zou het zeker kunnen verklaren! Je kunt bijvoorbeeld ook niet meedoen aan betaalde sms-diensten. Je kunt ze zelf wel een sms toesturen, maar die blokkade zorgt ervoor dat je geen eventuele hoge kosten kunt maken.

Het zou dus goed kunnen dat een dergelijke sms in die categorie valt. Is er een andere optie om aan je boarding pass te komen? Via e-mail, bijvoorbeeld?

@ Scotsman, dankjewel voor je reactie! Ik wist ook niet dat het bestond, maar na wat onderzoek gedaan te hebben zie ik inderdaad dat het een optie is.

Groetjes,
Jihane

Reageer