Skip to main content
Ik vind het heel vreemd

Ik sluit een abbonement van 4 euro per maand af en er word steeds 25 euro afgeschreven terwijl ik in me bundel zit

Hoe gaan we dit oplossen
Kun je de reden van die 25 euro niet achterhalen als je op Mijn Simyo onder Verbruik kijkt?
Nou nee want ik bel maar 50 minuten per maand staat er en stuur 10 sms
Dan is er iets niet in de haak tenzij je regelmatig naar of in het buitenland belt of sms't (dit valt buiten elke bundel) of mobiel internet gebruikt terwijl je geen internetbundel hebt. Hier moet een moderator maar even naar kijken.
nou ik zitnooit op internet en ook nooit bellen naar het buitenland
Hoi Jroelofsen, welkom op het forum van Simyo!



Ik heb dit topic met jouw vraag naar het subforum Nummerbehoud verplaatst. Je vraag/probleem houdt daar toch het meeste verband mee.



Je hebt bij het doen van je bestelling, op 13 juni, nummerbehoud aangevraagd. Deze werd echter afgekeurd door je vorige provider omdat dat nummer al was afgesloten. Hierover hebben we je op 16 juni een mailtje gestuurd.

In dat mailtje stond ook dit:

Simyo Sim Only klanten: LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je afziet van nummerbehoud! Besluit je namelijk met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.


En ik ben bang dat je dit niet gelezen hebt, klopt dat? :(

Je bent namelijk gaan bellen en sms'en zonder dat je bundel in was gegaan. Je hebt vandaag hier ook telefonisch contact over gehad en we hebben direct je bundel geactiveerd. Vanaf nu bel je dan gelukkig wél goedkoop.



@Scotsman; dank je voor het meedenken!

Reageer