Skip to main content

.

Mijn huidige abonnement loopt af op 01-02-2017. Ik heb gekozen voor Simyo. Simyo zou mijn overstap en nummerbehoud regelen bij mijn huidige provider per 02-02-2017. Nu zie ik tot mijn verbazing dat mijn huidige provider mijn abonnementsgeld voor de komende maand gaat incasseren terwijl mijn contract is opgezegd. Hoe kan dat? Dit valt mijn tegen van Simyo. Wat moet ik nu doen? in het weekend zijn ze niet bereikbaar.
Misschien moet je die vraag stellen aan je huidige provider als je zwart op wit hebt staan dat je op 02-02-2017 overgaat naar Simyo.
Hoi MvanTiggelen,



Welkom op 't forum en welkom bij Simyo :)



Wat vervelend dat je nog steeds moet betalen bij je huidige provider. Ik zie wel dat we je abonnement hebben opgezegd. Hoe het met betalen gaat bij de oude provider, zul je echt daar moeten navragen.



Laat je het weten of het helemaal goed is gekomen?



@Ray bedankt voor je hulp :D



Groetjes,

Caspar

Reageer