.

Beantwoord

Waarom mag ik Serious Request niet bellen?

  • 24 December 2015
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

Hallo,

Ik ben al enige tijd Simyo klant en tot nu toe erg tevreden. Vanavond wilde ik een plaatje aanvragen bij Serious Request, en aangezien er door de DJ's werd gezegd dat het nog al rustig was op het callcenter leek het me leuk om te bellen, ipv online een plaat aanvragen. Tot mijn verbazing bleek niet echter niet te kunnen. Blijkbaar biedt Simyo niet de mogelijkheid naar 0909-nummers te bellen. Ik weet niet exact wat hier de redenatie achter is, en tot nu toe had ik het nog nooit gemerkt, maar vind dit toch wel erg jammer. Jullie classificeren deze nummers als 'entertainment'. Misschien kunnen jullie een uitzondering maken voor goede doelen nummers? Ik kan me voorstellen dat er meer Simyoklanten met goede bedoelingen van een koude kermis thuiskwamen. Gezien het zeer goede doel zou het Simyo goeddoen het voor haar klanten het doneren niet te hinderen!

Maakt u zich overigens geen zorgen, ik heb mijn donatie alsnog via internet gedaan, maar de vrijwilligers in het callcenter heb ik helaas niet met een leuk gesprekje kunnen verblijden.

Met vriendelijke groeten,

Eline
icon

Beste antwoord door Estelle 25 December 2015, 10:25

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Eline_K,

Wat lief dat je een donatie gedaan hebt voor een goed doel.

Ik kan me goed voorstellen dat je het jammer vind dat je niet eerst een leuk gesprekje met de vrijwilligers kon houden. Er is niet specifiek op het nummer van Serious Request een blokkade geplaatst. De blokkade is geplaatst op alle telefoonnummers, beginnend met 0909 en 0906. Dit hebben wij gedaan, omdat het bellen naar die nummers hoge kosten met zich mee brengt. Dit willen wij niet. Via deze pagina kun je dit teruglezen.

Alsnog bedankt voor je compliment. En ja, mijn/onze excuses dat je tegen dit minpunt aan loopt. :(

Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Estelle

Reageer