Skip to main content
Ik had een foutief simkaartnummer ingevoegd, nu wil ik de goede erin zetten maar hij geeft elke keer aan dat ik hetzelfde invoer nadat ik opnieuw aanvragen aanklik
Even wachten tot het maandag is. Dan zijn de moderators er weer. Die kunnen e.e.a. rechtzetten.



Succes en een goed weekend gewenst!
Hoi Pax, welkom op ons forum :)



Ik heb het topic met je vraag even in het subforum Nummerbehoud gezet. Zo is het voor andere forumgebruikers ook makkelijk te vinden.



In je gegevens zie ik dat er afgelopen zaterdag via Mijn Simyo een nieuwe aanvraag is gedaan en deze is nog in behandeling.

In die nieuwe aanvraag is het simkaartnummer nét anders, dus neem ik aan dat het toch gelukt is.
Hij slaat het nieuwe simkaartnummer niet op, kan ik het op een andere manier aan iemand doorgeven dat het goede simkaartnummer wordt opgeslagen, want dit is niet die ik had ingevuld
Ik had volgens mijn huidige provider rele 2 een verkeerd simnummer ingevoers gekoppeld aan mijn telefoonnummer, maar dat is beslist niet waar?

Maar als ik op de blauwe balk klik om het nog een keer na te kijken krijg ik die gegevens niet te zien, is er een storing wellicht?
precies dat alleen mijn huidige provider ben is
Hoi Pax,



Bedankt voor het doorgeven van je juiste simkaartnummer.



Ik heb zojuist een nieuw verzoek ingediend bij BEN om je nummer zo snel mogelijk vrij te geven. Binnen enkele dagen ontvang je een reactie of het verzoek is goedgekeurd :)





@ctk,



Ik zie dat je vanochtend telefonisch contact hebt gehad. Je simkaartnummer zou wel kloppen. Wij hebben daarom bij Tele2 opnieuw een verzoek ingediend om het nummer vrij te geven. Ook jij kan binnen enkele dagen een e-mail verwachten over de status van je aanvraag.





Houden jullie ons op de hoogte of het ditmaal is goedgekeurd?

Reageer