Skip to main content
Bij aanvraag nummerbehoud van KPN/Hi prepaid naar Simyo prepaid, krijg ik na invullen van het KPN simkaart nummer, de mededeling:

Bij het veld "Huidige simkaart nummer"heb je het nummer van je Simyo simkaart opgegeven.

Hoewel dit niet zo is, kan hierdoor het nummerbehoud niet aangevraagd worden.
Hoi pavinsim,



Welkom op het forum en welkom bij Simyo:)



De reden van je eerste post is alleen een beetje vervelend en zou eigenlijk niet mogelijk moeten zijn.😕 Welke browser gebruik je? Als ik het goed heb werk je vanuit het nummerbehoud formulier, afkomstig van Mijn Simyo>Mijn instellingen & simkaart. Kun je hier een printscreen plaatsen van de foutmelding?



Om jouw aanvraag zo snel mogelijk te willen uitvoeren wil ik je vragen een fictief 8-cijferig simkaartnummer in te voeren. Vervolgens kun je een mail sturen met alle juiste gegevens naar aemail]nummerbehoud@simyo.nl[/email] :)



Denk je dat dat gaat lukken?
Hoi Ruud,



Firefox is de browser, en het nummerbehoud is aangevraagd via "Mijn instellingen & simkaart".



Een printscreen met een fictief simkaartnummer en ook een foutmelding lukte niet.

Daarom een printscreen met het simkaartnummer gewist.



Hopelijk is de bijlage er goed aangehangen, ik zal hem ook bij de mail naar nuumerbehoud doen.



Groetjes
Hoi Ruud,



Zie na versturen, dat de printscreen erbij zit, hoeft dus niet ook nog [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email]



Groetjes
Hoi pavinsim,



Dank voor de printscreen. Browser is ook goed, vreemd.



Wij kunnen helaas geen aanvraag aanpassen als we geen aanvraag binnen hebben gekregen. Je geeft zelf al aan dat je geen foutmelding krijgt bij het invullen van een fictief simkaart nummer.



Ik wil je vragen om de aanvraag door te voeren met het fictieve simkaart nummer. Zo krijgen wij de aanvraag binnen. Kun jij vervolgens de juiste gegevens naar [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email] sturen, als de aanvraag voltooid is? Dan pas kunnen wij de aanvraag aanpassen.



Denk je dat dat gaat lukken?
Hoi Ruud,



Bedankt voor de info en de moeite.



Heb nu een aanvraag ingediend met fictieve nummers, en daarna een e-mail met de juiste gegevens verstuurd naar nummerbehoud.

Hoop dat het nu lukt.



Groetjes,



pavinsim
Hoi pavinsim,





Je e-mail is gisteren ontvangen en je aanvraag is direct aangepast.



Ik zie dat het verzoek al is goedgekeurd door KPN. Je nummer wordt op 30 december overgezet 🙂



Heb je per e-mail al een bevestiging ontvangen hierover?

Reageer