.

Beantwoord

Waarom lukt het me niet om mijn zakelijke nummer over te zetten naar een particulier abonnement?

  • 26 August 2016
  • 1 reactie
  • 187 Bekeken

ik kan bij nummerbehoud niet aangeven dat mijn te behouden nummer een zakelijk nummer is namelijk :KPN SP16
Hierdoor kan KPN bij de controle mijn nummer niet vinden omdat die dan alleen uit de particuliere nummers kijkt.
Ik ga van zakelijke telefoon van werkgever over naar een particuliere telefoon.

Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Caspar 27 August 2016, 16:43

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hoi dirkendag,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat het nummerbehoud niet soepel gaat. Als ik het goed begrijp wil je een zakelijk nummer van KPN meenemen naar Simyo, klopt dat?

Je kunt bij het nummerbehoud gewoon aangeven dat je van een zakelijk abonnement komt. Dan kan je de provider kiezen, daar kan je dus KPN kiezen. Het zou dus gewoon moeten lukken. Wat gaat er precies fout?

Groetjes,
Caspar

Reageer