Skip to main content

Wij hebben al twee weken lang ( ter vergeefs) contact met simyo waarom wij onze Telefoon niet meer kunnen doorschakelen.

Alle codes zijn geprobeerd. instellingen m.b.t. 3G en 4G en VoLTTE ook. Ook is de simkaart in andere telefoons geweest en ook dat heeft niet geholpen. 

Helaas blijft het lang teleurstellend stil bij SIMYO

Heeft iemand een idee wat er is gebeurt dat er ineens niet meer doorgeschakeld kan worden?


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

Hallo @Volantis in je mobiel heb je niets met codes te maken en kun je gewoon onder rubriek bellen en instellingen aangeven hoe en wanneer er doorgeschakeld moet worden naar een ander nummer.

Succes.

 

 


Hoi @Volantis,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het niet lukt om door te schakelen! 

Staat de optie '’Bellen via Wifi'’ ook uitgeschakeld in het toestel? Als dit nog aanstaat kan het zijn dat het doorschakelen niet werkt. Zojuist heb ik even meegekeken op jouw aansluiting en zie ik dat je een wat verouderde simkaart hebt. Ook dit kan de oorzaak zijn waardoor het niet lukt om door te schakelen.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik graag een nieuwe simkaart naar je op! 

Bedankt voor je reactie @JanD 😊.

Groetjes,
Amy


Reageer