Skip to main content
Is er iemand die ervaring heeft met nummerbehoud van Ziggo naar Simyo.

Het zou versneld gaan maar werkt voor geen kant.
Wanneer heb je het aangevraagd?

Heb je een bevestiging gehad van Simyo met datum?



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-werkt-nummerbehoud-17
Neen alleen af wijzigingen van Ziggo.



Omdat ik geen dekking heb bij ziggo wil ik naar Simyo maar ziggo doet heel moeilijk en stroef.

Wel heel behulpzaam die help desk maar geen resultaten.



Ik heb zelden maar dan ook zelden zo inefficiënte club mee gemaakt.

Nu bleek dat het bij de nummer management van ziggo het niet bekend was dat het versneld mocht.

Dat zou nu gewijzigd zijn in dat het wel mag, omdat ik geen dekking heb.



Nu gaat hopelijk Simyo nog een poging doen.



Anders zit er niets anders op dat ik al mijn nummer moet gaan overzetten naar de bedrijven die via een code op je mobiel laat weten wat je moet in tikken als extra beveiliging.



Ieder geval bedankt voor je belangstelling
Graag gedaan. Ik vind het wel apart van Ziggo aangezien het maandelijks opzegbaar is. Geeft Ziggo een reden op van afwijzen?
Hoi Delmer,



Welkom op het forum.



Wat leuk dat je naar Simyo komt, maar wel vervelend dat het nummerbehoud proces totaal niet soepel verloopt :(



Ik heb even je aansluiting erbij gepakt en zie dat je nummer de 20e overgaat! Dat is over vier dagen. Dit betekent dat het uiteindelijk toch allemaal goed is gekomen.



@Raytje bedankt voor het meedenken!



Groetjes,

Caspar
Ja allemaal bedankt



Delmer
Hoi Delmer,



Graag gedaan namens mijn collega 😃 Fijn dat het toch is gelukt!



Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



Groetjes,

Sean

Reageer