Skip to main content
Als men mij belt is regelmatig mijn toestel in gesprek.

Dit terwijl ik niet in gesprek ben. Vervolgens belt men mij direct weer en dan is het ok. Wat is er aan de hand??'.
Hoi Leodiet,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat de andere kant te horen krijgt dat je in gesprek bent, terwijl dat helemaal niet zo is! Bizar dat het meteen daarna wel gewoon goed gaat. Ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd op je simkaart. Hiermee haal ik je aansluiting kort van het netwerk af, waarna ik 'm meteen weer opnieuw aanmeld. Enige storingen worden hiermee weg geveegd 🙂 Wil jij je toestel even een kwartier uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk merk je dan dat het probleem niet meer voorkomt!



Wat ook nog een mogelijkheid is, is dat je toestel wellicht op de Niet Storen-functie staat. Je komt hierachter door op een iPhone van beneden naar boven te vegen, en op een Android van boven naar beneden te vegen. Je komt dan terecht op het snelkoppelingsscherm. Bij een Android moet je soms nog de icoontjes uitklappen, maar je ziet daar dan de Niet Storen-functie staan. Bij een iPhone zie je een halve maan staan, die de Niet Storen-functie symboliseert. Staat deze functie ingeschakeld? Dan kun je 'm gemakkelijk weer uitschakelen door er eenmalig op te tikken. Hierna hoor je weer prima bereikbaar te zijn!



Als dat ook niet de oplossing bleek te zijn, wil ik vooral heel veel informatie vergaren. Hoe vaak komt dit probleem voor? Komt het voor bij alle nummers die jou bellen? Merk je zelf een bepaald patroon op? Ik hoor het allemaal graag! Dan ga ik voor je uitvogelen wat er aan de hand kan zijn.



Groetjes,

Jihane
THX . opgelost
Hoi Leodiet,



Wat fijn dat je nu weer probleemloos gebruik kunt maken van je simkaart!



Alvast een fijn weekend toegewenst. :D



Groetjes,

Asma

Reageer