Skip to main content
Als iemand mij probeert te bellen, krijgt die gene te horen dat ik in gesprek terwel dat niet zo is. Wat kan ik hier aan doen? door dit probleem ben ik niet tot slecht bereikbaar. Ik hoop dat dit opgelost kan worden. Ik ben in het bezit van een iPhone 6.



Met vriendelijke groet,



Anne Fleur Doeve
Hoi AnneFleur Doeve,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat de andere persoon te horen krijgt dat jij aan de telefoon bent! Hoe lang ervaar je dit probleem al? De eerste gedachte die in mij op komt, is dat jouw Niet storen-functie aan zou kunnen staan. Wil je dit controleren? Dat doe je door op je telefoon naar Instellingen te gaan, en daarna klik je op de tiende optie die je ziet staan: 'Niet storen'. Zie je dat het bij 'Handmatig' is aangevinkt? Dan weet je waar het aan lag! Ook zie je (als die functie aan staat) een halve maan bovenin je scherm staan. De Niet storen-functie bestaat om ervoor te zorgen dat je je telefoon aan kunt hebben, maar toch niet bereikbaar bent. In sommige situaties kan dat heel handig zijn, maar bij lange na niet altijd :P



Als je toestel op Niet storen staat, dan krijgt de ander te horen dat je in gesprek bent. Jij ziet dan alleen een gemiste oproep. Laat je me weten of dit het bleek te zijn? Anders gaan we gewoon op zoek naar een andere oplossing!



Groetjes,

Jihane
Niet storen staat op handmatig, ik heb hier al langer dan een half jaar last van. Hoop dat nu opgelost is!



Groetjes,



Anne Fleur
Hoi AnneFleur Doeve,



Aha, dat verklaart een hoop! Ik hoop ook dat het nu is opgelost 🙂 Als dit niet het geval is, laat je dan weer iets van je horen? Dan helpen we je graag verder.



Groetjes,

Samantha

Reageer