Skip to main content
Ik krijg bijna elk uur de melding netwerkfout. Kijk bij netwerkinstellingen !!

Alles staat daar goed volgens mij . Word er turreleurs van omdat ik elke keer toestel opnieuw moet opstarten.

Mijn toestel is een Samsung note4.



Wat doe ik fout en hoe kom ik er vanaf ??
Hoi marbico,



Het lijkt mij ook erg vervelend als je iedere keer die melding krijgt op je telefoon. Om dit te verhelpen heb ik zojuist je simkaart gereset en opnieuw aangemeld bij het netwerk. Om dit door te voeren op je simkaart, dien je de telefoon uit te zetten en je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon te halen. Na 15 minuten zet je het geheel weer in elkaar en zoek je handmatig naar het KPN netwerk.



Als dit niet werkt, wil ik je vragen of je deze melding ook krijgt als je de simkaart in een andere telefoon test. Zou je me willen laten weten hoe het er voor staat?



Groetjes, Tiury

Reageer