Skip to main content
Hallo,



Ik heb ongeveer twee weken geleden een abonnement aangevraagd bij Simyo, en wilde hier graag nummerbehoud bij.

Mijn startpakket heb ik vorige week ontvangen, maar mijn nummerbehoud werd afgewezen door mijn vorige provider. 

Hier heb ik inmiddels Simyo's klantenservice en die van mijn vorige provider over gebeld, en het zou geregeld worden,

maar nu heb ik een mailtje ontvangen van Simyo dat mijn nummer veranderd is (in een compleet nieuw nummer), en 

dat mijn vraag dus daarbij beantwoord is.

Kan ik alsnog mijn huidige nummer over laten zetten?
Beste awestland,



Uit onze gegevens blijkt dat wij van je vorige provider inmiddels een terugkoppeling hebben om het nummer over te nemen. Dit zal gebeuren op 05-11. Per deze datum zeggen wij tevens je abonnement op bij de vorige provider. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.



Groetjes,



Arie

Reageer