Skip to main content
antwoord

Waarom krijg ik geen sms voor verificatie van het nummerbehoud binnen?

• May 21, 2025
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

Hallo, ik ben overgestapt naar simyo en wil mijn nummer behouden.
Ik ontvang alleen geen sms met een verificatie nummer voor nummerbehoud. 

Gek genoeg ontvang ik wel een sms van simyo dat ik te lang heb gewacht om te reageren.
Vanochtend de procedure gevolgt om een nieuwe sms te ontvangen. Wederom geen ontvangen.

Vervolgens meermaals getracht om via de site https://porteren.nl/simyo/nl/steps een nieuwe sms te versturen maar ik ontvang niks.

Wel ontvang ik van anderen sms maar de gewenste sms van simyo blijft ergens hangen.

Hoe los ik dit probleem op?

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@h.m.dot,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen sms ontvangt voor het nummerbehoud! 

Als je geen sms ontvangt voor het nummerbehoud dan kan je via deze pagina het nummerbehoud verzoek alsnog afronden door het klantnummer in te vullen. 

Ik hoor graag van je of het hiermee lukt! 

Groetjes,
Amy

3 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • May 22, 2025

Hoi ​@h.m.dot,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen sms ontvangt voor het nummerbehoud! 

Als je geen sms ontvangt voor het nummerbehoud dan kan je via deze pagina het nummerbehoud verzoek alsnog afronden door het klantnummer in te vullen. 

Ik hoor graag van je of het hiermee lukt! 

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • May 23, 2025

Hoi Amy,
Middels klantnummer is niet mogelijk omdat het te porteren nummer van een "anoniem” prepaid simkaart is. Hier is geen klantnummer aan gekoppeld.

Nog een andere methode of weg?

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • May 26, 2025

Hoi ​@h.m.dot,

Bedankt voor je bericht. Voor nu heb ik het nummerbehoud verzoek opnieuw voor je ingediend, je zou dan binnen 1 dag een nieuwe sms moeten ontvangen die je vervolgens dient terug te sms'en.

Mocht je weer geen sms ontvangen dan zou je wellicht even contact kunnen opnemen met de provider waar het nummer nu nog actief is, zij kunnen als het goed is achterhalen welk klantnummer en bij de simkaart hoort. 

Groetjes,
Amy