.

Beantwoord

Waarom krijg ik e-mails als ik gemiste oproepen heb?

  • 7 July 2016
  • 9 reacties
  • 3347 Bekeken

Ik krijg email meldingen als ik oproepen heb gemist op mijn telefoon. Hoe zet ik dit uit?
icon

Beste antwoord door franswon 7 July 2016, 16:42

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi TrouweSimyoklant,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik neem aan dat je deze via een Microsoftpakket ontvangt.

In dit geval vind je hier de handleiding https://msdn.microsoft.com/nl-nl/library/ff637998%28v=exchsrvcs.149%29.aspx?f=255&MSPPError=-2147217396

Als je i.p.v. e-mail SMS bedoelt kan je dat via je voicemail instellingen regelen https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-krijg-steeds-een-sms-als-ik-een-gemiste-op-88
Reputatie 7
Badge +10
Hoi TrouweSimyoklant,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat apart! Dit wordt niet vanuit Simyo verstuurd. Je krijgt wel een SMSbericht bij een gemiste oproep, mits je die optie aan hebt staan vanuit je voicemailserver. Als je dit niet hebt gedaan, dan krijg je die SMS'jes ook niet. E-mails worden wellicht verstuurd vanuit bijvoorbeeld Microsoft. Hoe zien jouw e-mails eruit? Krijg je ze bij elke gemiste oproep?

Als ze inderdaad afkomstig zijn van Microsoft, dan kun je via de link van Franswon controleren hoe je dit kunt aanpassen.

Laat je ons weten of dit de oplossing bleek te zijn?

@ Franswon; Dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane
Hoi TrouweSimyoklant,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik neem aan dat je deze via een Microsoftpakket ontvangt.

In dit geval vind je hier de handleiding https://msdn.microsoft.com/nl-nl/library/ff637998%28v=exchsrvcs.149%29.aspx?f=255&MSPPError=-2147217396

Als je i.p.v. e-mail SMS bedoelt kan je dat via je voicemail instellingen regelen https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-krijg-steeds-een-sms-als-ik-een-gemiste-op-88


Beste Frans,
Bedankt voor je reactie. Ik ontvang ze inderdaad via Outlook. Zowel via de Web App als via de normale Outlook applicatie heb ik gezocht naar de functie/ het tabblad dat je aangeeft, maar daar staan alle meldingen uit. Ook in de instellingen in mijn mobiele telefoon kan ik het niet vinden of uitzetten. Er is overigens geen tabblad Voicemail beschikbaar onder Opties/Mobiel. Het is dus helaas niet gelukt om het te deactiveren. Ik weet niet waar ik het nog meer zou kunnen zoeken. Heb je nog een ander alternatief? Alvast dank!
Reputatie 7
Badge +9
Hoi,

Welke versie van Outlook gebruik je?
Gebruik je Exchange Server, zo ja welke versie?

Als ik deze info heb kan ik aan kennissen bij Microsoft gerichte vragen stellen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi TrouweSimyoklant,

Jeetje, wat vervelend dat het nog niet is opgelost. Is het een idee om Microsoft-experts raad te plegen? Deze functie wordt in ieder geval niet vanuit Simyo aangeboden, en dus is het lastig om vanuit dit kanaal naar een oplossing te zoeken.

Natuurlijk hebben we wel hele slimme forum-ers ronddwalen hier 🙂 Wellicht dat de kennissen van Franswon tot een antwoord komen!

Ik hou dit in de gaten; ik ben echt heel benieuwd!

Groetjes,
Jihane
Hoi Franswon,

Ik gebruik Outlook en Exchange 2010.

Groet, TrouweSimyoklant
Jihane, bedankt voor je reactie. Ik ga ook de ICT afdeling raadplegen 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Hoi,

https://support.office.com/nl-nl/article/Meldingen-van-Unified-Messaging-in-of-uitschakelen-e7b65ab1-fce6-4f3b-8efe-e89c3380f03c?ui=nl-NL&rs=nl-NL&ad=NL&fromAR=1

De systeembeheerder kan dit voor je uitschakelen als je de opties zelf niet ziet.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi TrouweSimyoKlant,

Graag gedaan! Het ziet ernaar uit dat Franswon een mogelijke oplossing heeft gevonden. Ik ben benieuwd of het werkt. Hou je ons op de hoogte?

@ Franswon: Topper! Dankjewel!

Groetjes,
Jihane

Reageer