.

Beantwoord

Waarom krijg ik de melding ''nummer niet in gebruik''?

  • 14 June 2023
  • 2 reacties
  • 375 Bekeken

Sinds vorige week zijn we klant bij Simyo. We hebben gekozen voor nummerbehoud en hebben het oude nummer meegenomen. Dit werkt nu inmiddels, maar bellers krijgen nu heel vaak te horen dat het nummer niet in gebruik is. 

Een enkele keer gaat het goed en is het nummer wel bereikbaar.

In andere topics lees ik dat bij andere klanten het probleem in netwerk instellingen zat. Misschien zou u onze instellingen ook willen nazien? Of misschien weet u een andere oplossing waardoor ons nummer wel gewoon onbeperkt bereikbaar is?


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Amy 15 June 2023, 11:13

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Van der Weerd,

Bedankt voor je bericht. Wat verwarrend dat bellers vaak deze melding krijgen! 

Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart nadat het nummer is overgezet? Ik zie namelijk dat het nummerbehoud succesvol is afgerond en dat alles actief is. Zojuist heb ik een reset uitgevoerd op de simkaart zodat enige blokkades worden opgeheven en de simkaart zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk. Zou je het toestel voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien? 

Ik hoor graag of het probleem hierna is verholpen 😊.

Groetjes,
Amy

Beste Amy,

Bedankt voor je hulp!

Zojuist heb ik het apparaat ruim 20 minuten uit gehad. Nu een aantal keren getest en het lijkt goed. Hier ben ik erg blij mee. Mocht het probleem terugkeren, dan meld ik me weer.

Vooralsnog bedankt voor de snelle service!

 

Reageer