Hallo,
Kan er even naar mijn sim-kaart worden gekeken. Het lukt mij ook niet om aan te melden. Verschillende telefoons geprobeerd. In het Simyo portaal staat dat het actief is.
Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.
Hallo,
Kan er even naar mijn sim-kaart worden gekeken. Het lukt mij ook niet om aan te melden. Verschillende telefoons geprobeerd. In het Simyo portaal staat dat het actief is.
Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je geen verbinding met het netwerk kan krijgen!
Gaat dit alleen om het bellen of het kunnen surfen op bijvoorbeeld het web zonder Wifi? Ik zie inderdaad dat de simkaart actief is en er nog voldoende beltegoed op staat.
Ik voer direct even een reset uit op de simkaart zodat enige blokkades worden opgeheven en zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk. Zou je het toestel voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien?
Ik hoor graag of het hierna weer werkt .
Groetjes,
Amy
Ik krijg dan alsnog een ‘niet aangemeld bij netwerk’ melding zodra ik probeer te bellen.
Welk type toestel gebruik je en sinds wanneer krijg je deze melding? Heb je dit bij elk telefoonnummer dat je wilt bellen? Het is me nog niet helemaal duidelijk of je de simkaart al in een ander toestel hebt getest, zou je dit nog even kunnen testen mocht je dat nog niet gedaan hebben?
Zou je kunnen proberen om handmatig een netwerk te selecteren? Hoe je dit doet kan je terugvinden via deze pagina.
Ik hoor graag van je of hiermee lukt!
Groetjes,
Amy
Hoi Amy,
Een stuk of 4 toestellen geprobeerd, de meeste Android based maar ook een met iOS (daar is de melding ‘ geen service’. Handmatig KPN selecteren helpt niet.
Het wordt (in android/samsung telefoon) ook herkend dat het netwerk ‘Simyo’ is, maar deze kaart wil niet registreren.
Bedankt voor je reactie. Wat bijzonder dat de simkaart in geen enkel toestel werkt!
Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik graag een nieuwe simkaart naar je op!
Groetjes,
Amy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.