Skip to main content
Krijg sinds gisteren de melding: 'niet aangemeld bij netwerk' als ik wil bellen.

Heb helemaal niets gewijzigd aan mijn instellingen.

Heb ook contract niet opgezegd.
Hoi yveke,



Welkom op het forum van Simyo.



Heb je al geprobeerd je toestel opnieuw op te starten, eerst de batterij verwijderen (indien mogelijk) en de simkaart verwijderen, even wachten, alles terugplaatsen en het toestel weer starten.



Laat je even weten of het gelukt is?
Hoi Franswon,



Dat had ik al geprobeerd maar heeft helaas niet geholpen.
Dan moet je aansluiting waarschijnlijk gereset worden, hier zal een moderator verder naar kijken.
Hoi Yveke,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat is alles behalve makkelijk! Je hoort natuurlijk gewoon bereikbaar te zijn.



Jammer dat de tip van Franswon niet tot de oplossing heeft geleid. Zoals hij al aangeeft, is een reset hier op zijn plaats. Deze heb ik dan ook voor je uitgevoerd. Hiermee is jouw simkaart als het ware opnieuw aangemeld op het netwerk. Ik wil je vragen om jouw telefoon nogmaals uit te zetten en na 10 minuten weer opnieuw op te starten. Ik hoor graag van je of dit geholpen heeft.



Is het niet gelukt? Zou je jouw simkaart dan eens willen testen in een andere telefoon? Ik ben heel benieuwd wat hier uitkomt. Alvast bedankt voor het geven van de extra informatie.



@Franswon, bedankt voor je hulp :D



Groetjes,

Angela

Reageer