Skip to main content
Als ik ga bellen krijg ik de melding : niet aangemeld bij netwerk......



Wat moet ik nu doen?

Ik kan nu niet bellen...
Hoi Eline S,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je niet kunt bellen! Dat is zeker niet de bedoeling. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en meteen een reset uitgevoerd op je simkaart. Hiermee haal ik je aansluiting tijdelijk van het netwerk af, waarna ik 'm weer terug aanmeld. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het probleem op!



Ik ben verder ook benieuwd of jouw toestel om een pincode vraagt bij het opstarten. Dat is namelijk wel de bedoeling, want anders kan je simkaart geen verbinding maken met het netwerk. Daarnaast wil ik ook heel graag van je weten hoe lang je dit probleem al ervaart. Was dit altijd al zo? Of recentelijk pas?



Mocht de reset niet werken, raad ik je aan om je simkaart even in een ander toestel te plaatsen en vice versa. Op die manier kun je erachter komen waar het probleem zich precies bevindt: in je simkaart of in je telefoon.



Hou je me op de hoogte?



Groetjes,

Jihane
Hij doet het weer nu, hoor!

Ik moet bij het opnieuw opstarten inderdaad een pincode invoeren.

Het was een probleem wat ik nog niet eerder heb gehad, maar ik heb ook nog maar vanaf juni een telefoon.



Groetjes,



Eline
Hoi Eline,



Wat fijn om te horen dat het probleem opgelost is! 🙂 Laat je 't weten als ik in de toekomst nog iets anders voor je kan betekenen?



Groetjes,

Jihane

Reageer