Hallo,
Heel lang ging mijn telefoon prima, maar nu ben ik dan aan de beurt.
Krijg herhaaldelijk de volgende meldingen:
Geen netwerk beschikbaar.
Niet aangemeld bij netwerk.
Registreren op nl kpn....... lukt dus niet.
Geprobeerd:
10 Min uitgezet en weer opgestart.
Sim - kaart eruit en er weer in.
Weer opgestart, weer dezelfde meldingen.
Geen goed resultaat dus.
Misschien als jullie mijn telefoon resetten?
Bedankt voor antwoord,
Ruud
Bladzijde 1 / 1
Hoi Ruud Verdouw.
Wat lastig dat je niet altijd verbonden bent met het netwerk!
Het is goed dat je zelf al het een en ander hebt geprobeerd. Je telefoon kan ik niet voor je resetten, maar ik heb wel je simkaart een reset gegeven. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?
Als dit geen verschil maakt, dan wil ik je adviseren een kruistest uit te voeren. Dit houdt in dat je jouw simkaart in een ander toestel plaatst en een andere simkaart in jouw telefoon probeert. Zo kom je erachter waar het misgaat.
Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst!
Groetjes,
Sean
Wat lastig dat je niet altijd verbonden bent met het netwerk!
Het is goed dat je zelf al het een en ander hebt geprobeerd. Je telefoon kan ik niet voor je resetten, maar ik heb wel je simkaart een reset gegeven. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?
Als dit geen verschil maakt, dan wil ik je adviseren een kruistest uit te voeren. Dit houdt in dat je jouw simkaart in een ander toestel plaatst en een andere simkaart in jouw telefoon probeert. Zo kom je erachter waar het misgaat.
Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst!
Groetjes,
Sean
Hey Ruud,
denk dat dit weer iets geks is.
Dit is waarschijnlijk wel goed op te lossen, vaak doet Simyo dan een reset op je netwerk. Daarna moet je die stappen doen en werkt het als het goed is weer.
Dit moet echt wel weer een moderator doen dus tot die tijd is het vervelend.
Groet Paul.
denk dat dit weer iets geks is.
Dit is waarschijnlijk wel goed op te lossen, vaak doet Simyo dan een reset op je netwerk. Daarna moet je die stappen doen en werkt het als het goed is weer.
Dit moet echt wel weer een moderator doen dus tot die tijd is het vervelend.
Groet Paul.
Hi Paul,
Je hebt nét na Sean gereageerd 🙂 Maar je hebt wel helemaal gelijk: de reset is uitgevoerd, en hopelijk was dat de oplossing ook. We gaan het merken!
Dankjewel voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Je hebt nét na Sean gereageerd 🙂 Maar je hebt wel helemaal gelijk: de reset is uitgevoerd, en hopelijk was dat de oplossing ook. We gaan het merken!
Dankjewel voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Bedankt. Doet het weer prima! Sorry voor de late reactie, kon niet eerder testen.
Hoi Ruud Verdouw,
Wat tof dat alles weer werkt! 🙂 Fijne jaarwisseling, en laat je het weten als je nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Jihane
Wat tof dat alles weer werkt! 🙂 Fijne jaarwisseling, en laat je het weten als je nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.