.

Beantwoord

Waarom krijg ik de melding 'doorschakelen met voorwaarden actief'?

  • 12 December 2014
  • 4 reacties
  • 6308 Bekeken

Badge
Er is een probleem met mijn Samsung Ace2 of met Simyo.
Ik kan ineens niet bellen en als ik (met moeite) terugga naar het basisscherm verschijnt de pop-up "doorschakelen met voorwaarden actief".
De melding verschijnt sinds kort en onder instellingen vind ik onder "doorschakelen" mijn eigen nummer. Dit heb ik er niet zelf ingezet en kan niet verwijderd worden.
Door de telefoon uit te schakelen en de accu even te verwijderen, is het probleem weer (voor korte tijd) verholpen, al blijft de pop-up "doorschakelen met voorwaarden actief".
Op internet wordt dit probleem vaak gemeld, maar nergens vind ik de oplossing 😞
icon

Beste antwoord door RicoK 12 December 2014, 15:48

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Heb je misschien wat aan dit topic?

Het lijkt een Samsung euvel te zijn......
Badge
Heb je misschien wat aan dit topic?

Het lijkt een Samsung euvel te zijn......


Helaas, allemaal al gelezen, maar geen oplossing 😞
Er is een probleem met mijn Samsung Ace2 of met Simyo.

De melding verschijnt sinds kort en onder instellingen vind ik onder "doorschakelen" mijn eigen nummer. Dit heb ik er niet zelf ingezet en kan niet verwijderd worden.

Hoi Hanneeke.

Het nummer dat je bij doorschakelen vindt is niet jouw nummer. Kijk het maar na.
Als het goed is staat er +31653 gevolgd door jouw nummer.
Dat is er niet door jou ingezet.
Dat staat er door de provider.

De melding doorschakelen onder voorwaarden actief zou normaal gesproken moeten verschijnen wanneer je iemand belt.
Dat dat bij jou gebeurt sinds kort is apart, bij mij komt dat even in beeld wanneer ik iemand bel.
Heeft idd te maken met voicemail.
 
Vaak is het zo dat wanneer je de telefoon terugzet naar fabrieksinstelling dat er veel opgelost wordt.
Vergeet niet om eerst een backup van je contacten te maken.
Anders zou ik eens bijvoorbeeld naar een telecomspeciaalzaak gaan en daar eens naar de telefoon laten kijken.

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Hanneeke,

Ik heb het topic met je vraag even in het subforum Bellen gezet. Zo is het voor andere forumgebruikers ook makkelijk te vinden.

Alle goede en bruikbare tips ten spijt begrijp ik dat je nog steeds last hebt van "doorschakelen met voorwaarden actief".
Heb je ##002# uit het topic waar RicoK naar verwijst ook al geprobeerd?
Daarmee verwijder je álle doorschakelingen die er actief zijn.

Reageer