Skip to main content
Hallo,



Contine als ik probeer te bellen/sms'en krijg ik het volgende te horen: Uw telefoon is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld.



Hoe valt dit op te lossen?



M.v.g.



Reijnold
Hoi Reijnold,



Waarschijnlijk is er sprake van hoogverbruik of een open staande nota. 

Een Moderator kan je hier meer duidelijkheid over geven maar je kan zelf alvast nagaan of het één van de 2 opties is die ik aangaf.
Hoi Reijnold,



Waarschijnlijk is er sprake van hoogverbruik of een open staande nota. 

Een Moderator kan je hier meer duidelijkheid over geven maar je kan zelf alvast nagaan of het één van de 2 opties is die ik aangaf.





Hallo Raytje,



Mijn beltegoed was gisteravond -€0.19 eurocent.. waarna ik vervolgens mijn beltegoed opwaardeeer met €10,- en mijn account nu dus ook weergeeft dat er voldoende beltegoed inmiddels weer op staat om te kunnen bellen of sms'en. maar inmiddels kan dit nog steeds niet en is dit nog steeds hetgene wat ik hoor: Uw telefoon is wegens administratieve redenen buiten gebruik gesteld.



*ik maak alleen gebruik van beltegoed, als het op is, waardeer ik altijd weer opnieuw op.. thats it.



Wie kan mij helpen?



M.v.g. Reijnold
Hoi Reijnold.



Zoals raytje aangeeft, wacht op de reactie van een moderator.

Streven is, binnen een werkdag reageert een Simyo moderator. (Misschien/waarschijnlijk morgen)

Dus rustig afw888. :)



Groet van ut paerdjuh.

Friesian
Hoi Reijnold,



Had net toen ik wilde bellen precies hetzelfde. Na ongeveer een half uur, net toen ik ook een bericht hierover wilde posten, dacht ik: nog een keer proberen...Kon ik ineens weer wel bellen. Wat een geklooi van Simyo.



En voor de duidelijkheid: ik heb een simonly-abonnement, alles is betaald, en er is zeker geen sprake van hoogverbruik, wat dat ook moge betekenen.



Hoop dat je snel weer kunt bellen, succes!



Groet, J.
Hoi Reijnold,



Welkom op het forum.



Je aansluiting was geblokkeerd in omdat je geen beltegoed meer had. Wij hebben op 24 januari je een sms gestuurd om aan te geven dat je tegoed was uitgekomen onder de € 2,00.



De blokkade was ingesteld op 25/01 om 20:22 uur. Ik zie dat je toen ongeveer een uur later hebt opgewaardeerd. Direct erna is je simkaart gedeblokkeerd. Het is dus vervelend om te horen dat je nog steeds de melding kreeg.



Het helpt namelijk vaak dat de simkaart even opnieuw aangemeld wordt op het netwerk. Had je het toestel na opwaarderen wel even uit en aangezet?





Hoi Reijnold,



Had net toen ik wilde bellen precies hetzelfde. Na ongeveer een half uur, net toen ik ook een bericht hierover wilde posten, dacht ik: nog een keer proberen...Kon ik ineens weer wel bellen. Wat een geklooi van Simyo.



En voor de duidelijkheid: ik heb een simonly-abonnement, alles is betaald, en er is zeker geen sprake van hoogverbruik, wat dat ook moge betekenen.



Hoop dat je snel weer kunt bellen, succes!



Groet, J.




Hoi Jazzmania,



Goed om te horen dat het probleem verholpen is. Ik zie dat -Ruud een reset uitgevoerd heeft voor je aansluiting.



Soms kan het drukker zijn op het netwerk waardoor je verbinding wegvalt, maar dan hoor je geen melding dat je aansluiting om administratieve redenen is geblokkeerd. Het maakt hierbij niet uit of je prepaid of abonnement hebt. De melding zou eerder te maken hebben met de reset dat gisteren is uitgevoerd.



Zijn je vragen zo beantwoord ?

Reageer