Zojuist heb ik een Uber account aangemaakt. Uber stuurt hiervoor een code ter verificatie per sms. Deze komt niet binnen na enkele keren een nieuwe code aangevraagd te hebben ook niet. Hoe kan dit? Nu kan ik nl. mijn Uber app niet gebruiken.
Bladzijde 1 / 1
Hoi smartje,
Welkom op het forum van Simyo.
Het ontvangen van een normale SMS is gratis, dus die wordt niet door Simyo geblokkeerd, ik kan je alleen maar verwijzen naar de helpdesk van Uber:
Vijzelstraat 68, Amsterdam (dagelijks 09:00 – 17:00) Email: support@uber.com
Welkom op het forum van Simyo.
Het ontvangen van een normale SMS is gratis, dus die wordt niet door Simyo geblokkeerd, ik kan je alleen maar verwijzen naar de helpdesk van Uber:
Vijzelstraat 68, Amsterdam (dagelijks 09:00 – 17:00) Email: support@uber.com
Dank je Frans.
Hoi smartje,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je geen sms'jes binnen krijgt van Uber. Zoals franswon aangeeft hoor jij gewoon sms'jes te ontvangen. Om die reden verwijs ik je inderdaad ook door naar Uber. Mocht het voorkomen dat je helemaal geen sms'jes meer binnen krijgt, dan moet ik natuurlijk je aansluiting verder bekijken.
Geef je mij even een seintje als dat het geval is?
Groetjes,
Estelle
Bedankt maar weer, franswon 😳.
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je geen sms'jes binnen krijgt van Uber. Zoals franswon aangeeft hoor jij gewoon sms'jes te ontvangen. Om die reden verwijs ik je inderdaad ook door naar Uber. Mocht het voorkomen dat je helemaal geen sms'jes meer binnen krijgt, dan moet ik natuurlijk je aansluiting verder bekijken.
Geef je mij even een seintje als dat het geval is?
Groetjes,
Estelle
Bedankt maar weer, franswon 😳.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.