Skip to main content
Hallo!



Ik stap over naar Tele2 en wilde dit graag met nummerbehoud doen. Echter heb ik zojuist een email ontvangen waarin staat dat dit door Simyo is afgewezen en ik contact met Simyo moet opnemen indien ik niet akkoord ga.

Kunt u mij uitleggen waarom het nummerbehoud niet mogelijk is en hoe dit wel kan?
Hoi esther1607,





Het lijkt er op dat onze concullega's bij Tele2 er niet van op de hoogte zijn dat je je jaarcontract hebt afgekocht bij ons...

Zij hebben namelijk een standaard aanvraag voor nummerbehoud bij ons ingediend en deze wordt dan automatisch afgekeurd.

Er zal een aanvraag ingediend moeten worden met de volgende, exacte opmerking

;ivm afkoop


Op die manier wordt de aanvraag handmatig beoordeeld en goedgekeurd.



Laat je nog even weten of het zo lukt?



http://www.sherv.net/cm/emoticons/bye/not-happy-to-say-bye-bye-smiley-emoticon.gif

Reageer