.

Beantwoord

Waarom kan mijn telefoon geen netwerk vinden?

  • 11 August 2016
  • 2 reacties
  • 1341 Bekeken

na dat ik mijn telefoon voor twee maanden niet heb gebruikt krijg ik nu de melding als ik wil bellen mobiel netwerk niet beschikbaar.
ook andere netwerken kan ik geen verbinding mee maken. Dan krijg ik de melding op dit moment biedt de geselecteerde aanbieder geen service aan. Ra ik heb nog bel te goed. Het aan en uit zetten van de telefoon helpt ook niet. Wat nu
icon

Beste antwoord door Jihane 12 August 2016, 10:35

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Is het mogelijk om je simkaart even in een andere telefoon te stoppen? Daarmee kan je uitsluiten of het aan je telefoon ligt namelijk.
Mogelijk heeft je simkaart een reset nodig. Bel de klantenservice even of stuur Simyo een tweet.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bert.timmermans,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je geen verbinding kunt maken met een netwerk 😞 Dat is zeker niet de bedoeling! Ik heb je aansluiting erbij gepakt, en ik zie dat alles gewoon goed staat. Ik heb toch voor de zekerheid een reset uitgevoerd op je simkaart. Hiermee heb ik 'm momenteel van het netwerk af gehaald, waarna ik 'm weer opnieuw heb aangemeld. Wil jij je toestel een kwartiertje uitzetten en daarna weer aan doen? Hopelijk werkt het dan weer naar behoren!

Mocht dit niet het geval zijn, wil ik je (net zoals de Leon) vragen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en vice versa. Op die manier kunnen we peilen waar dit probleem toch aan ligt: aan het toestel of aan het simkaartje. Dan kunnen we gerichter een oplossing zoeken samen!

Hou je me op de hoogte?

@ De Leon: Dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer